2014-10-09

Vinhuvudvärk och rymdskrot

Klassiska "vad jag har gjort de senaste dagarna"-inlägget. Livet flyter på, min efter Sverige - angst har gått över och så vidare. Bra känsla när man klarat av första tenten med en femma (nördvarning) och lämnat in sista sociologiuppgiften. Har också varit social, hade igår vinkväll med några SF-tjejer, äta kladdkaka och hälla i sig en flaska rödvin funkar ju alltid liksom. Vaknade tyvärr idag med underbar huvudvärk, tur att jag hade burana. Har precis lämnat in grupparbete om rymdskrot (folkrätt, helt intressant men VARFÖR måste vi ha just rymdskrot. Vissa fick ha om typ Palestina och Ukrainakrisen....), så nu är jag NÄSTAN fri. Lite franska ännu bara. Veckoslutet går åt till korpotajm med mina föräldrar, måste ha mitt konto på rehab. Hade i och för sig tänkt gå på hullut päivät imorgon då jag är ledig så det blir väl plus minus noll (snarare plus minus minus).


Mjoo hadebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar